Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Account

  • Hoe kan ik inloggen?
    Als je eerder bij ons een account hebt aangemaakt, dan kan je inloggen door middel van je e-mailadres en wachtwoord.
  • Hoe maak ik een account aan?
    Je kunt een account aanmaken door rechts bovenaan de website te klikken op "registreren". Vervolgens vul je het aanmeldformulier in. Je komt tijdens het bestellen van een product ook automatisch op deze pagina.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Als je het wachtwoord bent vergeten, dan kun je rechts bovenaan op de website klikken op "inloggen". Dan kun je op onze inlogpagina klikken op "wachtwoord vergeten?". Vul het desbetreffende e-mailadres in en vraag een nieuw wachtwoord op. Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail met je nieuwe wachtwoord.
  • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
    Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar "gegevens". Hier kun je het e-mailadres wijzigen. Klik vervolgens op de knop "opslaan" en het e-mailadres is gewijzigd. 
  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
    Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar de pagina "gegevens". Aan de rechterkant zie je "wachtwoord wijzigen". 
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
    Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar "gegevens", hier kun je de gegevens wijzigen. Klik vervolgens op de knop "opslaan" en je gegevens zijn gewijzigd.
  • Moet ik een account aanmaken voor het plaatsen van een bestelling?
    Het aanmaken van een account op wbsport.nl heeft verschillende voordelen maar is niet noodzakelijk

    Door je gegevens te bewaren, kun je de volgende keer nog sneller een bestelling plaatsen; je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te voeren. Daarnaast kun je eenvoudig je favorieten bewaren en bekijken. Wij kunnen je aankoop eenvoudig traceren bij een ruiling of retourzending en je kunt je bestellingen via "mijn account" terugvinden. 

  • Hoe kan ik mijn account anomiseren?
    Wil je jouw account anomiseren? Stuur dan een een e-mail met je naam en e-mailadres naar webshop@wbsport.nl. Je ontvangt van ons een bevestiging zodra wij je account hebben geanomiseerd. 

Algemeen

  • Wat zijn de openingstijden van de winkels?
    Om alle openingstijden van de winkels te zien ga je naar "Winkels" en druk je op de knop "meer informatie" voor de desbetreffende winkel. 
  • Hoe kan ik zien in welk filiaal het artikel op voorraad is?
    Na een maat geselecteerd te hebben, verschijnt “Bekijk winkelvoorraad”. Hier wordt aangegeven in welk filiaal het artikel op voorraad is.
  • Zijn uitverkochte artikelen nog na te bestellen?
    Nee, op de website worden alleen producten weergeven die op voorraad zijn, dit betekent dat het artikel niet meer is na te bestellen als het is uitverkocht. 

    Wel is het mogelijk om jouw e-mailadres achter te laten via de "maat niet op voorraad" knop. Je ontvangt een mail zodra de maat weer beschikbaar is. 

  • Hoe kan ik een artikel zoeken?
    Je kunt op twee manieren een artikel zoeken. 

    Ten eerste kun je zoeken met de zoekbalk bovenaan de website op bijvoorbeeld merk, model, naam of artikelnummer. 

    Ten tweede kun je gebruik maken van onze filters die je kunt vinden als je op casual, voetbal, hardloop, fitness, running, bad & beach, sporten, merken en outlet in het menu klikt. Je kunt dan vervolgens aan de linkerkant van het scherm filteren op o.a. categorieën, geslacht, merken, maten, kleuren en prijzen.

  • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
    Mocht je na het bezoek aan onze webshop of winkels vragen hebben omtrent een artikel, levering of klacht? Vind dan het antwoord bij de "veelgestelde vragen", neem contact op met onze klantenservice via telefoon of e-mail of kom langs in één van onze winkels.
    Heb je een vraag over een bestelling? Houd dan je bestelnummer bij de hand, zodat wij je nog sneller van dienst kunnen zijn.

    Telefoon: +31 (0)71-5322988

    Openingstijden klantenservice: Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 17:00 uur

    Bezoekadressen: Zie hiervoor de winkelpagina
  • Wat houdt het spaarsysteem in?
    Bij Wout Bergers Sport kan je punten sparen bij iedere aankoop die je bij ons doet. Het spaarsysteem houdt in dat je bij elke aankoop 2% spaart op je klantenkaart. Het bedrag wordt uitgekeerd via een spaarcheque die je via de mail ontvangt. 

    De openstaande punten blijven twee jaar geldig. 

Bestellen

Betalen

Garantie & klachten

  • Welke garantie zit er op mijn aanschaf?
    Wbsport.nl garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten gelden de wettelijke regels voor garantie en conformiteit. Wij behandelen eventuele klachten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht je een probleem hebben met een bij wbsport.nl gekocht product neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Ik heb een klacht over een product, wat nu?
    Neem contact op met onze klantenservice.

Levering

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Doorgaans word je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen afgeleverd. Het is mogelijk dat een zending vertraging oploopt bij PostNL wegens drukte, hierdoor kan het levertermijn verschillen. 

    Nadat je je bestelling hebt gedaan ontvang je een e-mail ter bevestiging. Vervolgens zal de betaling door ons worden geverifieerd en het pakket worden klaargemaakt en verzonden.
     
    Je ontvangt een Track & Trace e-mail waarmee je de verzending van je bestelling kunt volgen via PostNL.

  • Hoe versturen jullie mijn bestelling?
    Je bestelling word verstuurd met PostNL. Je kunt de verzending van je bestelling volgen met de Track & Trace e-mail die wij je doen toekomen.
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Voor bestellingen uit Nederland: Er worden geen verzendkosten berekend bij bestellingen boven € 49,95. Daaronder is een tarief van 4,99.

    Voor bestellingen uit België: Er worden geen verzendkosten berekend bij bestellingen boven € 79,95. Daaronder is een tarief van 7,99.

    For orders from Germany: Free shipping for orders above 89,95. Shipping costs € 9,99 


  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
    Ja, dat is mogelijk. Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres aangeven.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
    Ja, dat is mogelijk. Zodra je een artikel bestelt, heb je in de winkelwagen de keuze “afhalen in één van onze 4 winkels (Gratis)”. Hier kun je zelf bepalen in welke winkel je de bestelling wilt komen afhalen.

Ruilen & retourneren

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?
    Het terugsturen van een artikel kan onder de volgende voorwaarden worden gedaan:

    - Binnen 14 dagen na de ontvangst van de bestelling
    - Invullen en bijsluiten van het bijgeleverde retourformulier
    - In de originele staat en verpakking

    Zorg ervoor dat het artikel in een zak of doos verpakt zit. Bij een beschadigde verpakking door middel van bijvoorbeeld tape of verzendlabels zijn wij genoodzaakt waardevermindering in rekening te brengen.

    Vervolgens kun je het artikel opsturen naar het volgende adres:

    W. Bergers Sport B.V.
    Van der Werfstraat 43
    2312 VV Leiden

    Je kunt hiervoor het retourlabel gebruiken die bij de zending is bijgevoegd. De retourkosten zijn voor de koper.

    Draag alsjeblieft voor voldoende frankering om zodoende problemen met de verzending te voorkomen. Niet voldoende of ongefrankeerde zendingen kunnen helaas niet worden geaccepteerd.

    Door jou betaalde kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.

    Nadat wij de zending hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij het aankoopbedrag (inclusief eventueel bij aankoop betaalde verzendkosten) zo spoedig mogelijk terugstorten op je rekening.

  • Hoe kan ik een artikel ruilen?
    Artikelen kan je ruilen door de bestelling te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen via de website.

    Door jou betaalde kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.

  • Kan ik een online bestelling retourneren in de winkel?
    Retourneren in de winkel is mogelijk onder de volgende voorwaarden:

    - Binnen 14 dagen na de ontvangst van de bestelling
    - Volledig invullen en bijsluiten van het bijgeleverde retourformulier
    - In de originele staat en verpakking

    Vervolgens zal binnen enkele dagen het geld worden teruggestort onder vermelding van MultiSafepay.


  • Wat zijn de kosten van het retour sturen van mijn bestelling?
    Klik "hier" voor meer informatie over ruilen & retourneren.

    Door jou betaalde kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.


  • Ik heb een verkeerd artikel en/of maat ontvangen. Wat nu?
    Heb je een verkeerd artikel van ons ontvangen? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij bieden de mogelijkheid om het artikel gratis te retourneren en streven ernaar om het juiste artikel zo snel mogelijk naar je op te sturen.
iDEAL Kassa MasterCard Visa Bancontact / Mister Cash Apple Pay SOFORT Überweisung

Om wbsport.nl goed te laten werken gebruiken we functionele en analytische cookies. Ook gebruiken we persoonlijke cookies die worden gebruikt voor de personalisatie van advertenties mits je daarvoor kiest. Zie ook ons privacybeleid en cookieverklaring voor meer informatie.